Realizacje

Death Stranding weather forecast

Gra Death Stranding, najnowsze dzieło legendarnego twórcy gier Hideo Kojimy było otoczone aurą tajemnicy aż do samej premiery.  Naszym wyzwaniem było stworzenie angażującej kampanii PR i Digital, która nie zdradzi graczom najważniejszych wątków fabularnych. Chcąc uzyskać jak największe zasięgi, postanowiliśmy złamać konwencję dotychczasowej, bardzo poważnej komunikacji gry i skupić się na jednym, charakterystycznym elemencie, który gracze kojarzą z opublikowanych do tej pory oficjalnych materiałów z gry – deszczu (odgrywa on bardzo ważną rolę w Death Stranding). Stworzyliśmy humorystyczną prognozę pogody, którą poprowadził znany od ponad 20 lat z zapowiadania pogody w różnych, często ekstremalnych warunkach – Tomasz Zubilewicz. Złamanie konwencji oraz zaangażowanie osobistości medialnej nie kojarzącej się dotąd z grami wideo sprawiło, że film został przyjęty bardzo pozytywnie, uzyskał rekordowe zasięgi na kanałach social media klienta, a także zwrócił uwagę najważniejszych mediów branżowych i nie tylko.”  

Kategoria

  • PR i Digital

Klient

  • Sony Interactive Entertainment Polska