O nas
MSL to agencja
public relations
o globalnej
skali
MSL posiada ponad 100 biur w 26 krajach. Zajmujemy się zintegrowaną komunikacją marketingową. Naszą specjalnością jest tworzenie kampanii, które pobudzają do dyskusji, mają siłę przekonywania i moc angażowania do rozmowy.
Cechuje nas skuteczność w docieraniu do różnych grup interesariuszy. Tworzymy przekazy, które we właściwy sposób argumentują racje naszych klientów, pozytywnie transformując ich sposób myślenia o markach i firmach, z którymi współpracujemy.
Jesteśmy częścią Publicis Groupe – jednej z największych, zintegrowanych sieci komunikacyjnych na świecie.
Wspólnie z innymi agencjami i departamentami specjalistycznymi Publicis Groupe pracujemy w modelu Power of One, który umożliwia nam rozwój i integrację kompetencji kluczowych z punktu widzenia biznesu naszych Klientów.
Historia
Warszawski oddział MSL wywodzi się z agencji Ciszewski PR.
Nasza historia zaczęła się w 1994 roku, kiedy Jerzy Ciszewski, dziennikarz sportowy, założył pierwszą agencję public relations w Polsce. Pierwszym, dużym przedsięwzięciem była kompleksowa obsługa PR rajdu Camel Trophy w Polsce.
Lata 2006-2010 były dla nas okresem dynamicznego rozwoju i specjalizacji w komunikacji konsumenckiej, korporacyjnej, finansowej, sportowej, farmaceutycznej i digitalowej.
Za kampanie „24 Polskim Czerwca Dniem Przytulania”, „Zaufaj wodzie z kranu” oraz „Hoop Colędawanie”, „Wyślij CV. Ktoś czeka” otrzymaliśmy najcenniejsze branżowe nagrody.
W 2011 roku udziały Ciszewski PR kupiła MSL, agencja należąca do francuskiej Grupy Publicis. Zyskaliśmy tym samym dostęp do najlepszego światowego know – how w zakresie komunikacji marek i firm oraz angażowania społeczności.
MSL powstała w 2009 roku, kiedy Grupa Publicis połączyła wszystkie swoje agencje PR pod jednym szyldem. W następnych latach do sieci dołączały kolejne. Dziś jest ich ponad 100 w 26 krajach i tworzą one jedną z 5 największych agencji PR na świecie.
Nagrody
Brązowy Spinacz 2019 – Opowiadamy Polskę światu
Brązowy Spinacz 2019 w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu” za kampanię „Opowiadamy Polskę światu” zrealizowaną dla klienta Instytut nowych mediów. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Brązowy Spinacz 2019 – Opowiadamy Polskę światu
Brązowy Spinacz 2019 w kategorii „Custom publishing” za kampanię „Opowiadamy Polskę światu” zrealizowaną dla klienta Instytut nowych mediów. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Srebny Spinacz 2019 – List do opiekuna
Srebrny Spinacz 2019 w kategorii „Medycyna i zdrowie” za kampanię „List do opiekuna” zrealizowaną dla klienta Nutricia. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Brązowy Spinacz 2019 – List do opiekuna
Brązowy Spinacz 2019 w kategorii „Media relations” za kampanię „List do opiekuna” zrealizowaną dla klienta Nutricia. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Złoty Spinacz 2019 – Jutro bez smogu
Złoty Spinacz 2019 w kategorii „Przemysł i Infrastruktura” za kampanię „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” zrealizowaną dla klienta ArcelorMittal Poland. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Brązowy Spinacz 2019 – Jutro bez smogu
Brązowy Spinacz 2019 w kategorii „Sustainability i CSR Communications” za kampanię „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” zrealizowaną dla klienta ArcelorMittal Poland. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
The sabre awards 2019
Agencja MSL została uhonorowana tytułem Eastern European Consultancy of the Year. Kapituła Holmes Report 2019 EMEA PR Consultancies of the Year. Sabre Awards jest międzynarodowym konkursem branży public relations, organizowanym od 2008 roku przez The Holmes Group, to jedna z najważniejszych nagród w przemyśle public relations.
Innovation 2019
Innovation 2019 – Srebro w kategorii Aplikacje i Platformy. Nagroda przyznana za kampanię Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu zrealizowaną przez MSL dla Ubisoft Poland we współpracy z domem produkcyjnym Foszer Sawicki.
Złote Spinacze 2018
Srebny Spinacz 2018 w kategorii „Technologia, IT,telekomunikacja” za kampanie „Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu” zrealizowaną dla klienta Ubisoft Polska. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Złote Spinacze 2018
Brązowy Spinacz 2018 w kategorii „Media relations” za kampanie ” Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” zrealizowaną dla klienta Nutricia Medyczna. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Złote Spinacze 2018
Brązowy Spinacz 2018 w kategorii „PR produktu” za kampanie ” Homo Smartus” zrealizowaną dla klineta UFIBARO. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Złote Spinacze 2018
Srebny Spinacz 2018 w kategorii „Public Affairs i Lobbying” za kampanie „TAK dla otwartych niedziel” zrealizowaną dla klineta Polska Rada Centrów Handlowych. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Mixx Awards 2018
Mixx Awards 2018 – Złoto w kategorii Games & Espor. Nagroda przyznana za kampanię Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu zrealizowaną przez MSL dla Ubisoft Poland we współpracy z domem produkcyjnym Foszer Sawicki. MIXX Awards to konkurs, który nagradza wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami.
Złote Spinacze 2017
Brązowy Spinacz 2017 w kategorii „Business-to-Business PR” za kampanie ” IV edycja Think Big” zrealizowaną dla klineta UPC Polska. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Złote Spinacze 2016
Brązowy Spinacz 2016 w kategorii „Business-To-Business PR” za kampanię „The Venture” zrealizowaną dla klienta Wyborowa Pernod Ricard. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Złote Spinacze 2016
Srebrny Spinacz 2016 w kategorii „Kultura i media” za kampanię „Komunikacja procesu przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive” zrealizowaną dla Scripps Networks Interactive. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Złote Spinacze 2016
Srebrny Spinacz 2016 w kategorii „PR Korporacyjny” za kampanię „Komunikacja procesu przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive” zrealizowaną dla Scripps Networks Interactive. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Złote Spinacze 2016
Srebrny Spinacz 2016 w kategorii „PR finansowy i relacje Inwestorskie” za kampanię „Komunikacja procesu przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive” zrealizowaną dla Scripps Networks Interactive. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Złote Spinacze 2016
Srebrny Spinacz 2016 w kategorii „PR Produktu” za kampanię „Skarb Nathana Drake’a” zrealizowaną dla klienta PlayStation Polska. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Złote Spinacze 2016
Złoty Spinacz 2016 w kategorii „Social Media” za kampanię „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” zrealizowaną dla klienta Malma. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Certificates of Excellence 2016
Wyróżnienie przyznane za MSLGROUP digital newsroom http://news.mslgroup.pl/ – narzędzie pozwalające na zmianę klasycznego biura prasowego w centrum informacji na temat tego, czym aktualnie zajmuje się firma lub marka.
In2 SABRE Award EMEA 2016
Nagroda przyznana za stronę agencji https://www.mslgroup.pl/. Prestigious „The Holmes Report uznał stronę agencji za najlepszą produkcję w regionie, przyznając In2 SABRE Award EMEA
2015 Eastern European Consultancy of the Year
2015 Eastern European Consultancy of the Year przyznawana jest w ramach prestiżowego The Holmes Report i uważana przez wielu za najważniejsze wyróżnienie PR w Europie. Doceniono nas za szybki rozwój zarówno w Polsce, jak i ekspansję w regionie. Polski oddział MSL jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę i w poprzednim roku otworzył biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Golden World Awards 2014
Nagroda za kampanię “Przytulenie ma znaczenie” zrealizowaną wspólnie z agencją UNLIMITED dla GlaxoSmithKline. IPRA Golden World Awards to międzynarodowy konkurs branży PR organizowany od 1990 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA).
European Excellence Awards 2013
European Excellence Awards to jeden z największych konkursów europejskiej branży PR. Zdobywcą nagrody European Excellence Award 2013 w kategorii zdrowie został projekt „Męska grypa”, zrealizowany przez MSL dla marki Gripex z portfolio USP Zdrowie.
Impactor w kategorii KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2013
Impactor w kategorii KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2013 za „Przytulenie ma znaczenie” dla agencji MSL i Unilimited. Celem projektu, zrealizowanego dla GlaxoSmithKline Oilatum Baby, było pokazanie znaczenia bliskości i czułego dotyku w życiu dziecka na każdym etapie jego rozwoju. Impactor jest najstarszym polskim konkursem marketingowym, organizowanym od 1999 roku.
Proton 2013 dla S. Hejnowskiego
Proton 2013 w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” dla Sebastiana Hejnowskiego Dyrektora Zarządzającego Ciszewski MSL i COO MSLPoland. PRotony to nagrody przyznawane od 2007 roku w konkursie Proto.pl , profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem. Kapituła konkursu wyróżnia specjalistów wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują.
Proton 2012 dla J. Ciszewskiego
Proton 2012 w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” dla Jerzego Ciszewskiego CEO MSL POLAND. PRotony to nagrody przyznawane od 2007 roku w konkursie Proto.pl , profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem. Kapituła konkursu wyróżnia specjalistów wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują.
Silver Ribbon Award 2013
Ribbon Award to coroczny konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty we wszystkich biurach MSL na świecie. Zdobywcą Silver Ribbon Award 2013 został projekt „Grajmy w piłkę” realizowany przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy dla marki Cisowianka.
European Excellence Awards 2012
European Excellence Awards to jeden z największych konkursów europejskiej branży PR. Zdobywcą tytułu Najlepszej Kampanii w kategorii „National and Regional Campaigns: Poland, Russia, Ukraine” w roku 2012 została akcja „Grajmy w piłkę”, realizowana przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy dla marki Cisowianka.
Impactor 2009
Impactor 2009 w kategorii „Agencja PR Roku”. Impactor jest najstarszym polskim konkursem marketingowym.
Złoty Spinacz 2010
Złoty Spinacz 2010 w kategorii komunikacja kryzysowa. Nagroda za Kampanię PR „Hoop Colędawanie” przeprowadzoną w 2009 roku dla klienta HOOP Polska. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.
Magellan Awards 2010
TOP 50 Communications Campaigns of 2010 – 16. miejsce na świecie za kampanię PR „Zaufaj wodzie z kranu” przeprowadzoną w 2010 roku dla klienta BRITA. Magellan Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez LACP (League of American Communications Professional), w którym nagradzane są kampanie komunikacyjne wyróżniające się na forum międzynarodowym oraz wpływające na kształtowanie nowych trendów komunikacyjnych.
Magellan Awards 2010
Gold Winner w kategorii „Product Communications” za kampanię PR „Zaufaj wodzie z kranu” przeprowadzoną w 2010 roku dla klienta BRITA. Magellan Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez LACP (League of American Communications Professional), w którym nagradzane są kampanie komunikacyjne wyróżniające się na forum międzynarodowym oraz wpływające na kształtowanie nowych trendów komunikacyjnych.
Silver Drum Award 2010
Golden Drum 2010: Silver Drum Award w kategorii „ Marketing PR for products” za kampanię PR „Zaufaj wodzie z kranu” przeprowadzoną w 2010 roku dla klienta BRITA. Golden Drum jest jednym z najważniejszych międzynarodowych konkursów branży reklamowej i pokrewnych.
Impactor 2010
Impactor 2010 w kategorii „Agencja PR Roku”. Impactor jest najstarszym polskim konkursem marketingowym.
Kreatura 2010
Kreatura 2010 w kategorii „Kampania” za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania” przeprowadzoną w 2009 roku dla klienta HOOP Polska. Kreatura jest ogólnopolskim konkursem kreacji w reklamie organizowanym pod egidą Media & Marketing Polska.
Magellan Awards 2009
Top 50 Magellan Awards Communications Campaign za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania” przeprowadzoną w 2009 roku dla klienta HOOP Polska. Magellan Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez LACP (League of American Communications Professional), w którym nagradzane są kampanie komunikacyjne wyróżniające się na forum międzynarodowym oraz wpływające na kształtowanie nowych trendów komunikacyjnych.
Magellan Awards 2009
Bronze Winner w kategorii “Product Communications” za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania” przeprowadzoną w 2009 roku dla klienta HOOP Polska. Magellan Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez LACP (League of American Communications Professional), w którym nagradzane są kampanie komunikacyjne wyróżniające się na forum międzynarodowym oraz wpływające na kształtowanie nowych trendów komunikacyjnych.
Silver Drum Award 2009
Golden Drum 2009: Silver Drum Award w kategorii „Marketing PR – Consumer Goods” za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania” przeprowadzoną w 2009 roku dla klienta HOOP Polska. Golden Drum jest jednym z najważniejszych międzynarodowych konkursów branży reklamowej i pokrewnych.
Impactor 2009
Impactor 2009 w kategorii „Projekt PR Roku” za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania” przeprowadzoną w 2009 roku dla klienta HOOP Polska. Impactor jest najstarszym polskim konkursem marketingowym.
Złoty Spinacz 2009
Złoty Spinacz 2009 w kategorii „PR Produktu” za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania” przeprowadzoną w 2009 roku dla klienta HOOP Polska. „Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs na najlepsze projekty public relations organizowany przez Związek Firm Public Relations.